Nasze produkty

Zamówienia internetowe-KLIF

System zamówień internetowych stanowi zaawansowaną platformę handlu hurtowego wzbogaconą o szereg funkcji pozwalających na współpracę zupełnie różnych systemów informatycznych dostawcy i odbiorcy oraz gwarantującą wysoki poziom obsługi kontrahenta.

Poza korzyściami wynikającymi z automatyzacji wprowadzania takich dokumentów jak zamówienie czy faktura, system zamówień internetowych doskonale sprawdza się jako medium przekazu bezpośredniej i w pełni zindywidualizowanej informacji handlowej lub marketingowej.

Korzystający z niej detaliści mogą zamawiać towary przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Po złożeniu zamówienia otrzymują oni potwierdzenie realizacji wysłanego zamówienia. Oprócz lepszego zaopatrzenia sklepu korzystanie z internetowej aplikacji system zamówień daje detaliście duże oszczędności kosztów. W pełni elektroniczna wymiana danych z dystrybutorem zmniejsza czas potrzebny na wprowadzenie towaru do systemu sklepowego. Działający na platformie dystrybutorzy oceniają wzrost obrotów klientów zamawiających tą drogą do ponad 25 % przy jednoczesnym spadku ich kosztów własnych nawet do 10 %.

System zamówień internetowych posiada wiele funkcji i możliwości przynoszących korzyści dla wszystkich jej uczestników, np.:
  • prezentacja aktualnej oferty dystrybutora
  • składanie zamówień drogą elektroniczną
  • natychmiastowe potwierdzenie złożonego zamówienia
  • wgląd w historię zamawiania towaru
  • wgląd w stan rozrachunków klient-dystrybutor
Cechy i funkcje systemu
  • Realizacja wymiany dokumentów (zamówienia, faktury) w formie elektronicznej na linii Dystrybutor - Odbiorca Detaliczny
  • Podgląd aktualnych i archiwalnych informacji o wszystkich przesłanych zamówieniach oraz ich statusie (zrealizowane, w trakcie realizacji itp.)
  • Szybka informacja od Dystrybutora o stopniu zrealizowania złożonego zamówienia
  • Oferty Dystrybutorów zaprezentowane w wersji elektronicznej w sposób kompletny, zindywidualizowany i gwarantujący wysoką jakość obsługi klienta (pełny opis towaru z dołączonym zdjęciem)
  • Szczegółowa wymiana informacji handlowych pomiędzy Dystrybutorem a Odbiorcami Detalicznymi zawierająca: aktualne warunki handlowe, logistyczne, bieżące płatności i zaległości np. lista nierozliczonych faktur, itp.
  • Umożliwia Detaliście ustalenie i wprowadzenie marż, uzależnionych od: grup i podgrup towarowych, producentów, pojedynczych produktów np. promocyjnych lub innych warunków, z uwzględnieniem, których system automatycznie obliczy ceny detaliczne
Korzyści dla Odbiorcy Detalicznego
  • Prosta i szybka obsługa programu
  • Automatyczne podsumowanie wartości zamówienia
  • Szczegółowy opis produktu wraz ze zdjęciem
  • Stały dostęp do zawsze aktualnej oferty handlowej oraz możliwość złożenia
  • zamówienia w każdej chwili Stały dostęp do aktualnych promocji i nowości
  • Możliwość otrzymania potwierdzenia realizacji zamówienia
  • Wymiana dokumentów w formie elektronicznej
  • Lepsze zaopatrzenie sklepu - większa sprzedaż
  • Szybka informacja od Dystrybutora o stopniu zrealizowania złożonego zamówienia
  • Możliwość integracji z programami zarządzającymi sprzedażą w punktach detalicznych
  • Redukcja kosztów funkcjonowania nawet o 10 %
  • Kontrola zaległych płatności
  • Jeden kanał komunikacyjny z Dostawcami podpiętymi do systemu zamówień internetowych, szybka i pewna komunikacja
  • mniejszenie ilości błędów
  • Możliwość obsługi aplikacji z każdego stanowiska z dostępem do sieci Internet
Korzyści dla Dystrybutora
  • Niskie koszty eksploatacji
  • Prosta i szybka obsługa programu
  • Szybka i pewna komunikacja z Odbiorcami
  • Zamieszczenie dokładnych informacji o asortymencie dostępnym w ofercie (szczegółowy opisu produktów, itp.)
  • Przyjmowanie zamówień drogą elektroniczną
  • Automatyczne podsumowanie wartości zamówienia
  • Wymiana dokumentów w formie elektronicznej
  • Dostosowanie do indywidualnej polityki sprzedażowej Dystrybutora - szybka możliwość wprowadzenia rabatów stałych i promocyjnych
  • Szybka droga do przekazywania informacji o aktualnych promocjach i nowościach
  • Dostęp do nowej bazy klientów
  • Niższa pracochłonność
  • Zmniejszenie ilości pomyłek
  • Obniżenie kosztów sprzedaży
  • Redukcja kosztów logistycznych
  • Satysfakcja klienta